Znaleziono 40 wyników

autor: mpomorski
18 lip 2007, 12:17
Forum: Afryka
Temat: wiza do nigerii - jak?
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 3752

wiza do nigerii - jak?

Witam,
Zalatwial moze ktos wize do Nigerii? Procedura jest dosc skomplikowana + wymagaja zaproszenia od kogos stamtad....
Jest jakis latwiejszy sposob?
Z gory dzieki, m.
autor: mpomorski
12 lip 2007, 19:28
Forum: Afryka
Temat: Egipt (nie) turystycznie, co polecacie?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 6056

Wrazenie... przede wszystkim otwartosc i goscinnosc autochtonow. Suki, czyli ichnie bazary - cos mi sie spodobalo, zaczalem sie targowac i spedzilem tam caly dzien na pogawedce ze sprzedawcami. byla kawa, zarcie, herbatka no i przede wszystkim informacje z pierwszej reki o ludziach - jak zyja, jakie...
autor: mpomorski
11 lip 2007, 16:25
Forum: Afryka
Temat: Egipt (nie) turystycznie, co polecacie?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 6056

Hej, Kierunek jest b. turystyczny;) ale np. taki Kair jest oooogromnym miastem i bez problemu znajdziesz egzotyczne miejsca bez turystow. Mozesz jakas oaza na pustyni? Ogólnie w Egipcie ludzie są b. otwarci i gościnni, choc im blizej jakiejs atrakcji turystycznej tym bardziej wyuczeni sa robic w kon...
autor: mpomorski
09 kwie 2007, 19:00
Forum: Afryka
Temat: Afryka środkiem
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 24136

To juz wiem, ze po pierwszym kroku i z kazdym kolejnym jest latwiej, fajniej i przyjemniej :)

To jeden ze scenariuszy, ktory moze sie zdarzyc,
a scenarzysta jestem dosc plodnym.

Na razie czytam, zbieram info i... planuje.

InshAllah;-)
autor: mpomorski
05 kwie 2007, 20:21
Forum: Afryka
Temat: Afryka środkiem
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 24136

I moze na tym zakonczmy ten watek, jak widac, na niektore posty, a moze raczej prowokacje, odpowiadac nie warto, bo nic konstruktywnego z tego nie wynika. Do Kml: Pomysl jest b. fajny, ostatnio tez mi po glowie chodzi cos podobnego. Ciezko jest jednak zrobic ten pierwszy krok, rzucic tu wszystko, al...
autor: mpomorski
05 kwie 2007, 10:52
Forum: Muzyka, kultura i sztuka
Temat: Afrykamera
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 4457

Afrykamera

Hej, Niedlugo zaczyna sie w Warszawie "Afrykamera", bedzie sporo filmow i nie tylko z Afryki. Repertuar itp. na http://www.afrykamera.pl
autor: mpomorski
05 kwie 2007, 10:39
Forum: Afryka
Temat: Afryka środkiem
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 24136

1. to co przezywasz/ widzisz/ poznajesz podczas porozy zalezy od bardzo wielu czynnikow. Na podstawie subiektywnych doswiadczen smiem twierdzic ze im sposob podrozowania jest dalszy od schematu landrover/ wycieczka z biura podrozy, tym wiecej mozna zobaczyc/ przezyc i tym ciekawsza moze byc taka pod...
autor: mpomorski
04 kwie 2007, 10:09
Forum: Afryka
Temat: Afryka środkiem
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 24136

A to malkontent, cholera! Nic mu sie nie podoba. Po co jechac na taka wyprawe? Np z tak prozaicznego powodu ze mozesz zobaczyc znacznie wiecej, poznac wiecej ludzi, dotrzec do miejsc i zobaczyc rzeczy ktorych nigdy w zyciu bys nie zaznal podrozujac autobusami/ pociagami czy, co gorsza, wynajetym sam...
autor: mpomorski
22 lut 2007, 19:24
Forum: Foto-Video i Audio
Temat: mali, niger - foty
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 25305

mic pisze:Ładne te zdjęcia, chociaż nudne trochę...
Za to na twojej stronie sa piekne, szczegolnie te z afryki (sic!)
Wydaje mi sie ze to forum powstalo w troche innym stylu
niz krytykowanie wszystkich i wszystkiego...
autor: mpomorski
02 lut 2007, 18:45
Forum: Tranzyt
Temat: Dobre ceny w Turkish! m. in. Etiopia
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 19354

A tak juz po powrocie smialo moge powiedziec, ze Turkish jest dobra linia. Maszyny moze niezbyt nowe, ale mila obsluga + w miare wygodnie;-)
autor: mpomorski
17 sty 2007, 09:14
Forum: Afryka
Temat: Etiopia
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 7678

Troche sie spozniles bo zimno simienskich nocy odczulem na wlasnej skorze:) ale dzieki
autor: mpomorski
16 paź 2006, 22:30
Forum: Muzyka, kultura i sztuka
Temat: Etiopska noc (sroda, 18.10)
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 5862

Etiopska noc (sroda, 18.10)

W Jadlodalni Filozoficznej (filozoficzna.art.pl), bedzie spora dawka wiedzy o historii, kulturze i przemianach w tym kraju a do tego slajdy, muzyka, i kawa:)))
autor: mpomorski
14 paź 2006, 16:16
Forum: Foto-Video i Audio
Temat: erytrea, etiopia - muzyka
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 12889

hej,
W Etiopii bede juz za niecale 2 miesiace:D
Jakas myzyke na pewno bede chcial przywiezc,
daj znac co warto:) mp3-ke udostepnie Ci po powrocie
pozdrawiam, m.
autor: mpomorski
10 paź 2006, 09:51
Forum: Tranzyt
Temat: Dobre ceny w Turkish! m. in. Etiopia
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 19354

Z kierunkow afrykanskich tani jest tez Lagos - ok. 1700 PLN z oplatami
pozdrawiam, m.
autor: mpomorski
23 wrz 2006, 20:21
Forum: Afryka
Temat: ZANZIBAR
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 4571

Hej,
Najszybciej z Dar es Salaam, Swiss ma tam promocje za ok. 1500 PLN + oplaty. To chyba najtansza opcja z w-wy na ta chwile..
autor: mpomorski
19 wrz 2006, 14:59
Forum: Plecak
Temat: etiopia - przewodnik kupie
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 5551

etiopia - przewodnik kupie

Witam,
Gdyby ktos mial do odsprzedania przewodnik po Etiopii - LP lub Brandt, chetnie odkupie. Ewentualnie zamienie na jakis z posiadanych LP - Mexico, La Ruta Maya, Africa on a shoestring, Jemen, India, Venezuela, Croatia. Moge je rowniez odsprzedac.
pozdrawiam, m.
autor: mpomorski
19 wrz 2006, 14:31
Forum: Afryka
Temat: Etiopia
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 7678

Etiopia

Witam, Wyjezdzam pod koniec roku na miesiac do Etiopii, bede wdzieczny za jakies info, wskazowki, linki etc, etc. Mam juz wstepna marszrute, ale gdyby ktos mogl szczegolnie polecic jakies miejsca to bede wdzieczny:) Kilka pytan: 1) Jaki jest obecnie koszt wizy? Rozumiem ze mozna ja dostac na lotnisk...
autor: mpomorski
19 wrz 2006, 14:24
Forum: Afryka
Temat: Mozambik, Mali
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 6360

czesc,
Niestety wyjazd doMozambiku nie wypalil, ale dzieki za odpowiedz.
pzdr, m.
autor: mpomorski
19 wrz 2006, 14:22
Forum: Tranzyt
Temat: Dobre ceny w Turkish! m. in. Etiopia
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 19354

Dobre ceny w Turkish! m. in. Etiopia

Witam, Wlasnie zarezerwowalem przelot z W-wy do Addis Abeba. Cena lacznie z oplatami wynosi niecale 1700 PLN! Z tego co wiem taryfa obowiazuje do 31.03.2007, wiec jak ktos wybiera sie w tamte strony http://www.thy.com i rezerwujemy:) P.S. Ze wzgledu na pozne polaczenie z W-wy prawdopodobnie konieczn...
autor: mpomorski
04 wrz 2006, 09:20
Forum: Afryka
Temat: Mozambik, Mali
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 6360

Mozambik, Mali

Witam!
Zastanawiamy sie ze znajomymi nad wyjazdem do Tanzanii, Mozambiku i Malawi na przelomie roku. Czy ktos byl w tych krajach i ma jakies info? jakie sa koszty podrozowania w tych krajach (noclegi, przejazdy, jedzenie). Z gory dzieki!